Co se stane po závazné objednávce?

Jakmile potvrdíte objednávku EviKonu, bude následovat několik kroků.

Příprava smlouvy

Pošleme vám smlouvu s vyplněnými údaji a dáme vám čas na její přečtení, doplnění a odsouhlasení.

Podpis smlouvy oběma stranami

Po schválení obsahu smlouvy ji vytisknete a podepíšete. Naskenovanou nám ji pošlete zpět. Pokud nemáte skener, pošlete ji klasickou poštou.

Pošlete nám seznam uživatelů, které chcete v EviKonu vytvořit.

Pokud budete chtít nahrát do EviKonu data, která máte v různých tabulkách, řekneme vám, jakou formu by měla mít. Začnete vše dávat dohromady.

Vytvoření EviKonu

Jakmile bude smlouva podepsaná, vytvoříme vám EviKon, založíme požadované uživatele. V systému už najdete typické aktivity, právní formy a další „číselníkové“ položky. Můžete začít pracovat.

Upřesníme si množství práce týkající se importu dat a z toho vyplývající cenu za provedení.

Fakturace a začátek spolupráce

Pošleme vám (první) fakturu a jsme připraveni zodpovídat vaše dotazy na e-mailu a telefonu.

Příprava školení nebo import dat (volitelně)

Pokud budete mít zájem o další služby, dohodneme se na jejich rozsahu. Jakmile shromáždíte data pro nahrání, co nejdříve je vložíme do EviKonu.