Mně stačí jen pošta a zbytek mám v Excelu, na co nějaký další program?

Pokud pracujete sám/sama, pak je to dostačující řešení, tabulkový kalkulátor je skvělá věc! Ale když vás pracuje víc na jednom projektu, nevidíte se a každý má jiné časové možnosti – co pak?

E-mail na to není stavěný

E-maily nemůžete sdílet, přeposílání je sice možnost, ale brzy se ztratíte ve velkém množství různých zpráv. Špatně se organizují a dávají se do souvislostí s lidmi, plánem nebo projektem. Můžete využívat štítky nebo jednoduché filtry, ale to je tak všechno. Jak si k běžnému e-mailu přidáte poznámku a jak ji nasdílíte kolegům?

Excel není určen na seznamy

Excel sice jde použít pro vedení seznamů, ale opět je to řešení, které má výrazná omezení. Nemožnost sdílet, nemožnost složitějších a zároveň přehledných vztahů mezi záznamy. Prostudujte si naše srovnání jednotlivých aplikací a rozhodněte se sami. Excel je zkrátka na počítání, ne na ukládání seznamů. Jde to, ale dře to.

Lepší než vaše paměť

Největší problém jednotlivce je nekoncepční přístup – prostě se vám asi nechce ukládat informace, když si všechno pamatujete. Jenže paměť je zrádná a informací je stále víc. Kromě toho – EviKon vám nabídne kontextové informace a takové pohledy na data, které vaše paměť (ani mozek) neumí.

Proč tedy používat EviKon?

Udělá vám pořádek v informacích a budete je mít na jednom místě. Málokterý malý podnikatel to tak dělá, takže díky lepší práci s informacemi získáte náskok.