Přehled komunikace s partnerem nebo klientem

Zaznamenejte si jakýkoliv typ aktivity s partnerem nebo klientem. Vše, co pro vaši budoucí činnost bude mít přínos. K informacím budou mít přístup také vaši spolupracovníci, takže získáte silný nástroj vnitřní komunikace.

Uložit si můžete záznam telefonátů, zápis ze schůzek nebo z jednání na úřadu, první kontakt s novým partnerem, přijaté či odeslané nabídky. Ukládat a později snadno zobrazit si můžete také účast na konferenci, školení nebo třeba datum podpisu smlouvy (s připomínkou před jejím ukončením).

Neziskové organizace evidují fundraisingovou komunikaci s dárci, a to včetně přijatých darů členěných podle účelu. Snadno si uloží a později kdykoliv použijí informace o svých dárcích.

Firmy a podnikatelé sledují průběh obchodních případů od prvního kontaktu přes důležitou komunikaci či jednání o cenách až po platbu faktur či podpis následné servisní smlouvy. Manažer vyhodnocuje výkon obchodníků, sleduje otevřené případy.

Profesionálové na volné noze používají EviKon jako univerzální databázi všech informací, nejen o současných klientech, ale také o příležitostech či poptávkách, se kterými se setkají. Mají přehled o tom, kdo jim zprostředkoval zakázku, vedou si daňovou evidenci sledují svou ekonomickou výkonnost.

Přehled aktivit